Privacy Policy

Politica FIELDSTAR privind confidențialitatea datelor

 

Revizuire septembrie 2021

 

Confidențialitatea datelor dumneavoastră este importantă pentru noi. Această Politică de confidențialitate explică modul în care FIELDSTAR  (denumită în continuare și „FIELDSTAR” sau „Compania”) gestionează și tratează datele dvs. personale, inclusiv atunci când

 

  1. vă înregistrați sau vizitați site-ul nostru, fieldstar.ro (“Site-ul”); sau
  2. intrați in relație cu noi pentru a utiliza servicii pe care societatea noastră le oferă (“Serviciile”); sau
  3. candidați la o poziție în cadrul companiei noastre; sau
  4. ne furnizați bunuri sau servicii sau
  5. acționați în calitate de reprezentant, angajat sau orice fel de agent al unei companii care ne furnizează bunuri sau servicii; sau
  6. prelucrăm datele dumneavoastră la instrucțiunile sau ca urmare a acțiunilor unor terți.

 

  1. Scopul acestei politici

Această Politică de confidențialitate (“Politica de confidențialitate”, „Politica”) explică modul nostru de abordare a oricăror date personale pe care le colectăm de la dvs. sau pe care le-am obținut despre dvs. de la o terță parte și scopurile pentru care prelucrăm datele dvs. personale. De asemenea, indică drepturile pe care le aveți privind prelucrarea datelor dvs. personale.

Această Politică de confidențialitate vă va informa despre natura datelor dvs. personale prelucrate de noi și despre modul în care puteți solicita ștergerea, actualizarea, transferul și / sau furnizarea accesului la acestea.

În cadrul acestei Politici folosim termenul “prelucrare” pentru a acoperi toate activitățile care implică datele dvs. personale, inclusiv colectarea, manipularea, stocarea, partajarea, accesarea, utilizarea, transferul și eliminarea datelor.

Această Politică de confidențialitate este destinată să vă ajute în luarea deciziilor în cunoștință de cauză atunci când utilizați Site-ul și Serviciile noastre, să înțelegeți modul în care datele dvs. personale pot fi prelucrate de noi în timpul sau ca rezultat al furnizării Serviciilor sau când solicitați să lucrați la sau cu compania  noastră. Vă rugăm să acordați puțin timp pentru a o citi și înțelege.

 

  1. Cine suntem și ce facem

FIELDSTAR, în calitate de operator de date cu caracter personal, are sediul în Intr. Geneva 7, București, România.

 

  1. Cum să ne contactați

Dacă aveți întrebări cu privire la această politică de confidențialitate sau doriți să vă exercitați drepturile stabilite în aceasta, vă rugăm să ne contactați prin trimiterea unui e-mail către responsabilul nostru cu protecția datelor cu caracter personal la adresa de e-mail dpo@fieldstar.ro.

 

 

  1. Ce date personale colectăm

Putem colecta date personale de la dvs. în cursul activității noastre, inclusiv prin utilizarea site-ului nostru de către dvs., atunci când ne contactați sau solicitați informații de la noi, când angajați serviciile noastre sau ca urmare a relației dvs. cu unul sau mai mulți membri ai personalului sau cu clienții noștri.

Scopul nostru principal în colectarea de date personale de la dvs. este de a ne ajuta la:

  • verificarea identității
  • furnizarea Serviciilor noastre
  • îmbunătățirea, dezvoltarea și comercializarea noilor Servicii
  • soluționarea cererilor făcute de dvs. pe Site sau în legătură cu Serviciile noastre
  • soluționarea de dispute și reclamații
  • respectarea oricărei legi aplicabile, hotărâri judecătorești, act judiciar sau a cerințelor unei autorități
  • executarea contractelor noastre cu dvs.
  • scopuri de recrutare
  • utilizarea în alte cazuri în care acest lucru este cerut sau permis de lege

Pentru a realiza aceste obiective, putem prelucra următoarele date cu caracter personal:

 

a) Dacă sunteți vizitator al site-ului:

  • Informații obținute prin intermediul fișierelor de tip cookie sau al unor tehnologii similare, precum: preferințe de afișare a site-ului, acordul în privința prelucrării datelor prin cookies sau informații ce nu pot fi folosite pentru a vă identifica cu un profil unic
  • Toate informațiile despre cookie-urile folosite pe site-ul nostru se regăsesc în ”Politica de cookies”

Vă informăm că, prin accesarea site-ului nostru, terțe părți pot colecta date despre dvs. ca urmare a integrării plugin-urilor rețelelor de socializare, cum ar fi butoanele „Like” și „Share”, chiar dacă nu ați apăsat pe acestea sau nu sunteți membru al rețelelor de socializare respective. Compania noastră nu este implicată în niciun fel în operațiunile de prelucrare a datelor de către rețelele de socializare, în afară de colectare și transmitere, care au loc automat, fără ca noi să avem acces sau control cu privire la datele colectate de rețelele de socializare. Pentru mai multe informații va rugam să consultați politicile de confidențialitate ale rețelelor de socializare ale căror plugin-uri figurează pe site-ul nostru (Facebook, Linked In etc).

 

b) Dacă sunteți vizitator al site-ului și intrați în relație cu noi prin intermediul

  • Formular de recrutare
  • Formular de contact

Datele cu caracter personal colectate prin intermediul formularelor de la vizitatorii care le utilizează, pot fi:

  • Numele și prenumele
  • Telefon
  • Vârsta
  • Email
  • Oraș
  • Conținutul comunicării dvs. către noi

 

  1. Cum folosim datele personale

 

I. Pentru îndeplinirea serviciilor și soluționarea cererilor dvs.

Colectăm și păstrăm datele personale pe care ni le transmiteți în timpul utilizării Site-ului și / sau a derulării Serviciilor noastre pentru a ne permite să aducem la îndeplinire serviciile pe care ni le solicitați și să soluționăm cererile pe care ni le transmiteți.

În ceea ce privește comunicările privind solicitările dvs., putem să vi le transmitem prin e-mail sau telefon, inclusiv prin SMS.

Care este baza noastră legală?

Daca ne contactați în nume propriu, este necesar să prelucrăm datele dvs. personale pentru a ne îndeplini obligațiile în conformitate cu un contract pe care îl putem avea cu dvs.. Dacă ne contactați în calitate de reprezentant al unei companii, este în interesul nostru legitim să prelucrăm datele dvs. personale pentru a putea răspunde solicitării pe care compania dvs. ne-o adresează prin intermediul dvs.

 

II. Administrarea afacerilor și respectarea legislației

Putem folosi datele dvs. personale pentru următoarele activități de administrare a afacerilor și respectare a legislației:

  • Pentru prevenirea fraudelor
  • Pentru soluționarea disputelor sau reclamațiilor
  • Pentru a proteja drepturile, siguranța sau proprietatea societății noastre sau ale persoanelor care o compun, a angajaților, furnizorilor sau altor asemenea
  • Pentru a ne conforma obligațiilor legale și solicitărilor din partea autorităților
  • Pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță

Care este baza noastră legală?

În cazul în care folosim datele dvs. personale pentru a ne conforma obligațiilor legale, o facem tocmai pentru că este obligația noastră legală să folosim datele dvs. personale în acest scop. În celelalte cazuri, prelucrăm date cu caracter personal pentru că este în interesul nostru legitim sau al unui terț să facem acest lucru sau prelucrarea este necesară pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță.

 

III. Marketing

Putem realiza activități de marketing cu utilizarea datelor dvs. personale. Comunicările noastre sunt destinate în special informării dvs. cu privire la oferte promoționale, evenimente sau alte subiecte care v-ar putea interesa.

Care este baza noastră legală?

Este în interesul nostru legitim de a ne promova Serviciile să folosim datele personale în scopuri de marketing. De fiecare dată când este necesar, în conformitate cu legislația aplicabilă, vă vom solicita consimțământul înainte de a vă prelucra datele personale în scopuri de marketing direct. În acest caz, vă veți putea retrage în orice moment consimțământul pentru prelucrarea în scop de marketing, caz în care nu veți mai primi nicio comunicare de marketing din partea noastră.

 

IV.Analiză

Folosim cookie-uri pentru a vă oferi o experiență personalizată de navigare și utilizare a Site-ului sau serviciilor noastre. Acestea sunt, în general, fișiere de tip text, module sau tehnologii similare, pe care browser-ul computerului, tabletei sau telefonului dvs. mobil le poate stoca în momentul în care vizitați site-ul nostru. Fișierele de acest tip au durate determinate de păstrare și rămân pasive, nu conțin malware și nu accesează informații de pe hard-drive-ul dvs.. Aceste tipuri de fișiere pot fi accesate doar de webserver-ul care le-a plasat.

Informațiile conținute în fișierele cookie pot include următoarele:

  • un ID de sesiune pentru a urmări statisticile de utilizare pe site-ul nostru
  • preferințele de afișare sau de navigare
  • date demografice de ordin general, ce nu vă pot identifica în mod unic

Prin utilizarea acestor informații, putem măsura eficacitatea conținutului nostru și modul în care vizitatorii folosesc site-ul nostru și serviciile noastre. Aceasta ne permite să aflăm ce pagini ale site-ului nostru sunt cele mai atractive pentru vizitatorii noștri și care părți ale site-ului nostru sunt cele mai interesante.

Consultați Politica privind cookie-urile pentru informații suplimentare.

Care este baza noastră legală?

În cazul în care datele dvs. personale nu sunt într-o formă anonimă, folosim datele dvs. personale pe baza consimțământului dvs.

 

  1. Cu cine partajăm datele dvs. personale

FIELDSTAR poate partaja date personale cu clienții săi și diverse categorii de terțe părți, după cum este necesar:

  • Părțile terțe implicate în cadrul serviciilor pe care le oferim clienților, cum ar fi procesatori comenzi, plăti, potențiali parteneri și furnizori la organizare evenimente sau oferte promoționale, alte agenții de marketing, PR, publicitate, producție publicitară,
  • Furnizori de internet și telefonie, sisteme informatice și software, cloud și hosting, asistență IT, stocare a documentelor și informațiilor, eliminare confidențială a deșeurilor, platforme și/ sau furnizori de revizuire sau management al documentelor și al activităților, procesare și traducere a documentelor, secretariat, audit, training
  • Consultanții noștri profesionali, ca avocații, evaluatorii, consultanții fiscali și contabilii sau alți experți;
  • Companii și platforme de resurse umane și salarizare, firme de pază și organisme de administrare a clădirilor, delegați, furnizori poștali sau curieri, furnizori de servicii notariale
  • Potențiali cumpărători ai afacerii sau ai unor părți din afacerea noastră
  • Autorități publice sau de reglementare, autorități fiscale

Vă rugăm să rețineți că această listă nu este exhaustivă și pot exista alte exemple în care trebuie să partajăm date personale cu alte părți pentru a furniza serviciile cât mai eficient posibil sau pentru a proteja drepturile, siguranța, proprietatea companiei noastre sau ale persoanelor care o compun, a angajaților, furnizorilor sau altor asemenea, pentru a răspunde unor reclamații sau pentru a preveni frauda și activitățile ilegale.

 

  1. Utilizarea cookie-urilor

Site-ul nostru utilizează cookie-uri cu scopul de a analiza tendințele de trafic și preferințele utilizatorilor noștri. Vă rugăm să Consultați Politica privind cookie-urile pentru a afla toate informațiile despre modulele cookie pe care le folosim, scopul și durata acestora, respectiv modul în care vă puteți exercita preferințele.

 

  1. Persoane împuternicite, operatori independenți și operatori asociați

Confidențialitatea datelor dvs. este importantă pentru noi, motiv pentru care transmiterea de date personale către persoane împuternicite, operatori independenți și operatori asociați se realizează numai în temeiul unui angajament de confidențialitate din partea destinatarilor, prin care garantează că aceste date sunt păstrate în siguranță și că gestionarea acestor informații se face conform legislației în vigoare și politicilor aplicabile. În orice caz, de fiecare dată vom transmite către destinatari doar informațiile strict necesare pentru realizarea scopului respectiv.

Putem numi persoane împuternicite subcontractanți după cum este necesar necesar să aducem la îndeplinire anumite activități. Efectuăm diligențe corespunzătoare și punem în operă documentația contractuală necesară în legătură cu orice subcontractant, pentru a ne asigura că prelucrează datele personale în mod corespunzător și în conformitate cu obligațiile legale și de reglementare.

 

În continuare, putem numi operatori de date cu caracter personal independenți sau asociați atunci când este necesar pentru desfășurarea activității noastre (de exemplu, dar fără limitare, contabili, avocați, agenții de recrutare sau alți experți terți, entități afiliate sau partenere), respectând obligațiile legale și de reglementare cu privire la datele personale, inclusiv, dar fără limitare, cu privire la punerea în aplicare a garanțiilor adecvate.

Noi și operatorii de date independenți sau asociați cu care împărtășim date ne stabilim drepturile și obligațiile reciproce în cadrul unui „Acord de prelucrare a datelor cu caracter personal între operatori independenți/ asociați („Acordul”) în care suntem Părți. Acordul reflectă în mod adecvat rolurile și raporturile noastre, în calitate de operatori asociați, față de dvs..

 Esența acestui acord este următoarea:

  • Părțile au calitatea de Operatori de date independenți/asociați, determinând în mod independent/ în comun scopul și mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter personal.
  • Datele sunt prelucrate în scopul principal al oferirii Serviciilor și soluționării cererilor, precum și pentru administrarea afacerilor și respectarea legislației (administrarea conturilor de client, îmbunătățirea calității serviciilor oferite și a activităților de mentenanță a contractelor; analiza si monitorizarea vânzărilor; în legătură cu potențiale tranzacții de afaceri, cum ar fi o fuziune, o restructurare sau o vânzare; prevenirea fraudelor; soluționarea disputelor sau reclamațiilor;  protecția drepturilor, siguranței, proprietății societății – Operator sau ale persoanelor care o compun, a angajaților, furnizorilor sau altor asemenea; conformarea cu obligațiile legale și solicitările din partea autorităților; exercitarea drepturilor legale); marketing, fidelizare, cunoașterea și analiza clienților (scopuri secundare).
  • Fiecare Operator independent/asociat este exclusiv responsabil să se asigure că datele personale aflate sub controlul fiecăruia sunt prelucrate legal.
  • Fiecare Operator independent/asociat va răspunde cererilor Persoanelor Vizate care îi sunt adresate lui. Dacă cererile Persoanelor vizate se referă la date sau operațiuni de prelucrare pentru care celălalt Operator asociat este responsabil, cererea Persoanei Vizate va fi transmisă acestuia din urmă spre soluționare, Persoana Vizată fiind notificată despre acest fapt.
  • Fiecare Operator independent/asociat este exclusiv responsabil de asigurarea transmiterii Notificării privind Prelucrarea Datelor cu caracter personal către Persoanele vizate ale căror date îi aparțin la origine.
  • Indiferent de clauzele Acordului, Persoana vizată își poate exercita drepturile în temeiul GDPR cu privire la și în raport cu fiecare dintre Operatori.

 

  1. Unde transferăm datele personale?

Pentru a furniza Serviciile sau pentru alte scopuri ale prelucrării aici enumerate și, în mod particular, dacă este implicat un element de extraneitate, este posibil să fie necesar să transferăm datele dvs. personale către locații din afara Spațiului Economic European. În orice caz, înainte de a transfera datele personale într-o altă jurisdicție, ne vom asigura că există o decizie privind caracterul adecvat al nivelului de protecție sau că operatorul sau persoana împuternicită de operator din jurisdicția respectivă oferă garanții adecvate sau se aplică una din următoarele excepții:

  • v-ați exprimat în mod explicit acordul cu privire la transferul propus, după ce ați fost informat asupra posibilelor riscuri pe care astfel de transferuri le pot implica;
  • transferul este necesar pentru executarea unui contract între dvs. și noi sau pentru aplicarea unor măsuri precontractuale adoptate la cererea dvs.;
  • transferul este necesar pentru încheierea unui contract sau pentru executarea unui contract încheiat în interesul dvs. între noi și o altă persoană fizică sau juridică;
  • transferul este necesar din considerente importante de interes public;
  • transferul este necesar pentru stabilirea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță;
  • transferul este necesar pentru protejarea intereselor dvs. vitale sau ale altor persoane, atunci când persoana vizată nu are capacitatea fizică sau juridică de a-și exprima acordul.
  • transferul se realizează dintr-un registru care are scopul de a furniza informații publicului și care poate fi consultat de public

 

  1. Pentru cât timp păstrăm datele dvs. personale

Păstrăm datele personale pe care le colectăm de la și despre dvs. atât timp cât este necesar pentru a îndeplini scopul pentru care le-am colectat și în scopul satisfacerii oricăror cerințe legale, contabile sau de raportare. Pentru a determina perioada de păstrare adecvată pentru datele personale pe care le prelucrăm, luăm în considerare natura, domeniul de aplicare, contextul și scopurile prelucrării, riscurile cu grade diferite de probabilitate și gravitate pentru drepturile și libertățile dvs., cerințele legale, contabile sau de raportare aplicabile, precum și dacă putem atinge scopurile prelucrării prin alte mijloace.

Revizuim permanent necesitatea păstrării datelor dvs. personale și, la împlinirea termenelor de retenție, distrugem datele dvs. personale într-un mod în care să nu mai poată fi recuperate sau reconstituite.

 

  1. Confidențialitatea și securitatea datelor dvs. personale

Aplicăm măsuri tehnice, fizice și organizatorice adecvate, care sunt proiectate în mod rezonabil pentru a proteja datele personale împotriva distrugerii, pierderii, modificării, dezvăluirii sau accesului neautorizat și împotriva altor forme ilegale de prelucrare. Accesul la datele personale este limitat la destinatarii autorizați pe baza necesității de a le cunoaște. Menținem un program cuprinzător de securitate a informațiilor, proporțional cu riscurile asociate prelucrării. Programul este adaptat în mod continuu pentru a atenua riscurile operaționale și pentru a proteja datele personale, luând în considerare practicile acceptate în domeniu. De asemenea, folosim măsuri de securitate îmbunătățite atunci când prelucrăm orice fel de categorii speciale de date personale.

Toți partenerii noștri, angajații, consultanții, lucrătorii, operatorii și persoanele împuternicite (adică cei care prelucrează datele dvs. personale în numele nostru, în scopurile enumerate mai sus), care au acces la și sunt asociate cu prelucrarea datelor personale, sunt obligați la respectarea confidențialității acestor date personale și la garantarea aceluiași nivel de protecție ca cel furnizat de compania nostră.

 

  1. Dreptul de acces și alte drepturi

Aveți următoarele drepturi în legătură cu datele personale pe care le prelucrăm sau deținem despre dvs.:

Dreptul de acces

Dacă ne cereți, vom confirma dacă procesăm datele dvs. personale și, dacă este permis de lege, vă vom furniza o copie a acestor datele personale (împreună cu anumite alte detalii). Dacă aveți nevoie de copii suplimentare, este posibil să fie necesar să percepem o taxă rezonabilă bazată pe costurile administrative.

Dreptul la rectificare

Dacă datele personale pe care le deținem despre dvs. sunt inexacte sau incomplete, aveți dreptul să solicitați rectificarea acestora. Dacă aveți dreptul la rectificare și dacă am împărtășit datele dvs. personale altor persoane, le vom informa despre rectificare dacă este posibil. Dacă ne întrebați, acolo unde este posibil și legal să facem acest lucru, vă vom spune și cu cine am împărtășit datele dvs. personale, astfel încât să îi puteți contacta direct.

Dreptul de ștergere

Ne puteți cere să ștergem sau să suprimăm datele dvs. personale în anumite circumstanțe, cum ar fi cazul în care nu mai avem nevoie de ele.

Dreptul dvs. de a restricționa prelucrarea

Ne puteți cere să “blocăm” sau să oprim prelucrarea datelor dvs. personale în anumite circumstanțe, cum ar fi cazul în care contestați exactitatea acestor date personale sau ați obiectat.

Dreptul la portabilitatea datelor

Aveți dreptul, în anumite circumstanțe, să obțineți datele personale pe care ni le-ați furnizat, într-un format structurat, frecvent utilizat și care poate fi citit automatizat și să le reutilizați în altă parte sau să ne cereți să le transferăm unei terțe părți la alegere.

Dreptul de a obiecta

Ne puteți cere să nu mai prelucrăm datele dvs. personale și vom face acest lucru dacă:

  • Ne bazăm pe interesele noastre legitime sau ale unor terți pentru a prelucra date personale, cu excepția cazului în care putem demonstra motive legitime imperioase care justifică prelucrarea
  • Prelucrăm datele dvs. personale în scopuri de marketing direct.

În contextul unor evenimente organizate în cadrul companiei noastre, este posibil să fie preluate imagini foto/video pentru a ne ajuta la promovarea brandului și a serviciilor noastre. Nu este intenția noastră să preluăm imagini care sa evidențieze o anumită persoană. Dacă totuși persoana dvs. este identificabilă în materialele foto/video difuzate de către noi, aveți dreptul de a obiecta la prelucrare pentru motive care țin de situația dvs. particulară. În orice caz, în respectarea dreptului dvs. la viată privată, înaintea oricărei sesiuni foto și sau video, vom anunța în prealabil că urmează să fie preluate imagini.

FIELDSTAR nu va folosi niciodată datele dvs. personale pentru a vă supune unei decizii individuale automate.

Dreptul dvs. de a vă retrage consimțământul

Dacă ne bazăm pe consimțământul dvs. ca bază legală pentru prelucrarea datelor dvs. personale, aveți dreptul să retrageți acest consimțământ în orice moment.

Dreptul dvs. de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere

Dacă vă preocupă orice aspect al practicilor noastre de confidențialitate, inclusiv modul în care ne-am ocupat de datele dvs. personale, puteți să îl raportați autorității de supraveghere competente.

Dacă doriți să vă exercitați drepturile stabilite în această politică de confidențialitate, vă rugăm să ne contactați prin trimiterea unui e-mail la dpo@fieldstar.ro.

 

  1. Modificări la această Politică de confidențialitate

Putem face din când în când modificări la această Politică de confidențialitate. Pentru a ne asigura că sunteți întotdeauna la curent cu modul în care folosim datele dvs. personale, vom actualiza din când în când această Politică de confidențialitate pentru a reflecta orice modificare a utilizării datelor dvs. personale. De asemenea, putem efectua modificări pentru a respecta modificările aduse legislației aplicabile sau cerințelor de reglementare. În cazul în care este posibil, vă vom notifica prin e-mail cu privire la orice schimbări semnificative. Cu toate acestea, vă recomandăm să consultați periodic această politică de confidențialitate pe site-ul nostru pentru a fi informat cu privire la modul în care folosim datele dvs. personale.