Ce cautăm?
Experiența în vânzări, abilitățile de negociere și bunele relații cu clienții sunt cartea ta de vizită?
Postul de REMOTE SPECIALIST se adresează celor orientați către consumator și foarte buni ascultători. Ne dorim să fii convingător și focusat pe educarea consumatorului, acordându-i suport pentru a înțelege beneficiile produselor.
Ce ne dorim de la tine?
- Orientare către consumator
- Abilități de vânzare
- Orientare spre solutii
- Agilitate în învățare
- Integritate și încredere
- Abilități de lucru în echipă
- Organizat in regim de Remote
Experiență:
- Abilități excelente de comunicare (verbal și scris)
- Cunoștințe în utilizarea MS Office, Excel
- Abilități excelente de convingere și vânzare
- Experiență anterioară în domeniul vânzărilor și al relațiilor cu clienții
- Experientă anterioară în utilizarea instrumentelor de telefonie și CRM este un plus
Descrierea jobului
Procesele de vânzare și consultanță au un caracter unic. Astfel, vei desfășura aceste procese din mediul tău cel mai confortabil, biroul de acasă. Vei explica fumătorilor adulți ce înseamnă beneficiile reale ale încălzirii tutunului, spre deosebire de ardere, înainte ca ei să încerce gama de produse. Vei aborda întregul proces ca un parteneriat creativ cu consumatorii devenind partenerul lor de încredere pe termen lung și prima sursă la care apelează pentru categoria de produse pe care o reprezentăm, oferind o experiență nouă consumatorilor adulți de tutun tradițional.
- Creșterea portofoliului de clienți
- Implicarea proactivă în generarea de noi oportunități de vânzare și testare
- Vei asculta activ consumatorii și vei scoate în evidență beneficiile produselor în funcție de nevoile și interesele acestora, subliniind poziționarea Premium a mărcii
- Vei urmări menținerea ratei de conversie pe termen lung în cadrul portofoliului propriu de consumatori și vei dezvolta relațiile cu aceștia pentru atingerea obiectivelor comune și satisfacerea cererii de achiziție imediată
- Îți vei folosi aptitudinile de bun comunicator pentru a depăși barierele conversaționale în abordarea telefonică
- Comunicarea constantă cu potențialii clienți
- Realizarea obiectivelor stabilite
Beneficii:
- Contract de muncă și salariu fix + bonusuri în funcție de performanțe
- Acces constant la cursuri de dezvoltare profesională și programe de pregătire
- Posibilitatea dezvoltării unei cariere de succes într-o companie multinațională de prestigiu
- Telefon mobil
- Laptop
- Căști și microfon profesionale
- Program Luni-Vineri/Marti-Sambata (Work From Home)
Pentru informatii suplimentare sunati la Dep. Resurse Umane: 0730 714 684 / 0738 747 455